tisdag 8 februari 2011

bloggen övergår till facebook


Den här vackra bilden på Ölandskvarnen i rondellen i Löttorp är ett exempel på hur bra det kan bli när flera parter samverkar. Rondellen tidigare fylld med gröna stora buskar "renoverades" i samband med firandet av Löttorps 100-årsjubileum för några år sedan. Vägverket, Borgholms kommun, Sigge och Löttorps företagarförening samarbetade runt ekonomi, ideer och lösningar för att göra något nytt.
Sociala medier i all ära men det är svårt att veta hur många som är intresserade och läser det som skrivs. Jag finns sedan något år tillbaka även på facebook och vill nu hänvisa de som är intresserade av vad jag skriver att ta kontakt för att komma in bland mina vänner där så får denna blogg en paus. Jag har försökt att fömedla en ganska så opolitisk bild av lite av allt positivt som sker i Borgholms kommun här på bloggen, men kan själv tycka att det ibland blir alltför mycket text och information och ibland ganska så intetsägande, samtidigt som jag inser att det är omöjligt att fånga och hinna skriva om mer än en bråkdel. Så välkommen till facebook, där även Centerpartiet i Borgholms kommun kommer att öppna en egen facebooksida inom kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar