måndag 26 april 2010

Tack för Centerkvinnornas högsta utmärkelse år 2010

Det var en fantastisk känsla att tillsammans med min vän Gun Drugge från Hedemora få ta emot Centerkvinnornas högsta utmärkelse vid den högtidliga invigningen av förbundsstämman i Lund. Förbundsordförande Annika Qarlsson var som alltid lysande och lyckas förena humor med allvarligt tal i sitt inledningsanförande, hon läste också upp motiveringarna till varför just Gun och jag( vi var f.ö bl.a förste respektive andre vice förbundsordförande i Centerkvinnorna under år 2001-2005) utsetts att få den högsta utmärkelsen år 2010.
Det var en mäktig känsla att stå på scenen inför alla stämmodelegaterna och höra Annika läsa upp en hel del av det jag gjort under åren och en del av det jag har på gång inför den närmaste framtiden. Fotograf Joacim Larsen har fångat det hela i några bilder här nedan.


Gun och jag på scenen.

En tackhälsning till de 300 stämmodelegaterna och några tips på vägen.


Högsta utmärkelsen, ett halssmycke i form av en guldklöver.

Tack till alla Centerkvinnor för utmärkelsen och tack för en härlig dag och mingelkvällen tillsammans i Lund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar