fredag 2 juli 2010

Måndagskväll som gästartist på torget i Vimmerby...




Tja, man har inte roligare än man gör sig här i världen och Micce Rylander lyckades via facebook att få Leif att upprepa succén från ifjol.. samt att jag lovade att bara jag slapp sjunga Fattig bonndräng med de bägge herrarna så skulle jag gärna istället sjunga Idas sommarvisa och leda den som allsång. Så kan det gå.....
Micce Rylander och bandet High Quality drog igång och spelade ett antal trevliga låtar på torget. En härlig solig måndagskväll men gott om folk sittande framför scenen, runt fontänen, på torgserveringen, på stadshotellets uteservering osv.
Mot slutet var det dags för Leif som kvällens första gästartist som sjöng Fattig bonndräng med den äran, därefter var det min tur, dottern till Mats i bandet var snäll och hjälpte mig. En härlig tjej som sjöng Idas Sommarvisa fantastiskt bra. Vi skrämde inte iväg nån ur publiken, vad vi såg iallafall...:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar