torsdag 12 november 2009

Barnbarnet ett år och äntligen massagetid.. :-)

Tiden går så fort. Ikväll firade vi yngsta barnbarnet Denise som fyllde ett år.
Hade köpt en alldeles jätteonyttig leksak men som såg så himla rolig ut hos Veronica på Tekniska Magasinet häromdagen. Lilla Denise tyckte det var lika kul som mormor att trycka på mjuka knappar för att se siffror och bokstäver blinka i spegeln samtidigt som maskinen spelade och pratade.... :-)...

Var hos Ulrika i Istad på massage. Äntligen ! Har inte varit där sedan i juli... tyckte allt att Ulrika såg lite blek ut när jag kom och hon frågade hur det var med nacken... - jo tack, det kan nog inte bli sämre blev svaret.....
Efter en timmes massage känns det just nu lite ömt men mycket,mycket mjukare och medgörligare. Skall ta en stund på spikmattan nu så borde jag vara som ny imorognbitti kl 06 då det bär iväg till kommunstyrelsordförandeträff i Älmhult... :-)
Har f. ö bokat ny tid direkt hos Ulrika så jag vet att det blir av inom några veckor. Min nacke och jag riskerar att bli stora ovänner annars....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar