fredag 13 augusti 2010

Tuff sommar men nu är det åter full fart

Det som började så bra med en härligt varm och solig sommar med lagom blandning av lediga dagar och uppdrag som kommunalråd i Borgholms kommun och kampanjande som kandidat även som nummer två på länets riksdagslista blev tyvärr en tuff sommar. Människor jag tyckt väldigt mycket om har hastigt gått bort, jag saknar särskilt personen som tog den här bilden en varm sommarkväll för bara några veckor sedan.

Å andra sidan så gläds jag över de minnen jag har, över förmånen att vi bl.a var tillsammans med dem i Locknevi bygdegård och dansade till den stora idolen Flamingokvintetten på Valborgsmässoafton. Det var nästan lyxigt att ha en så stor orkester i en liten bygdegård,ett oförglömligt minne bland många.Jag har nu för avsikt att åter ta tag i bloggandet, under sommaren har jag mest varit igång på facebook där den som är intresserad är välkommen att lägga till mig i vänlistan.
Jag ser ikväll fram emot morgondagens Kungsrally på Öland och åker tillsammans med näringslivschef Anders Nyholm denna gång med företaget Borgens konserver. Där Anders och Helena Gunnarsson kör en vit Cadillac.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar