fredag 11 december 2009

Luciahelg på gång

Äntligen Luciahelg, så mysigt! Har kommit så långt i livet att jag inte längre stressar ihjäl mig till jul. Var på härlig massage hos Ulrika i Istad igårkväll och ser fram emot att ikväll för första gången ha fyraåriga barnbarnet med i Luciatåget i bygdegården i Löt. Mormor och Josefine tränade Luciasångerna för fullt förra helgen.. Roligt. :-)
Ännu känner jag inte något alls av vaccinationen mot svinifluensa som Peo gav mig i eftermiddags, hoppas klara helgen utan biverkningar liksom de flesta andra som tagit sprutan.
Ska på Luciavaka hos Gunilla o Mats i Mariannelund på lördagkväll och det är snart dags att packa ihop och släcka datorn. Nu först har jag dock återigen glädjen att viga ett lyckligt brudpar,denna gång här på Stadhuset. Trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar