onsdag 23 december 2009

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR


Med en vacker vinterkvällsbild på Stadshuset i Borgholm vill jag önska alla en riktigt God Jul och Ett Gott Nytt År!

Jag passar på att vara ledig från kontoret i mellandagarna men jag finns som vanligt tillgänglig på telefon via mobilsvar,även e-posten går direkt till telefonen.

Jag skall nu ut och köpa sista julklapparna... :-),, trodde jag var klar men insåg att det nog saknas lite både här och där..
Julskinkan är inköpt färdigkokt och skall griljeras ikväll.
Gränsen för färdigmat gick för min del vid risgrynsgröt.. så ikväll skall det kokas gröt i en ny stor gryta till julfrukosten med barn och barnbarn på julaftonsmorgon. Mysigt!

Vi håller tummarna för härliga soliga vackra vinterdagar under helgerna, dagar då man kan njuta av långa promenader och härlig frisk luft. GOD JUL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar