söndag 21 februari 2010

Tack

Har nu plockat igenom en dryg veckas papper och mötesanteckningar som jag lagt på hög, väskorna är packade för återresa till Borgholm kl 06 imorgonbitti.. har haft en lugn och trevlig helg och gått en härlig promenad idag i isande kallt men soligt Vimmerby med mannen som jag fick med mig hem från hjärtmedicin på Västerviks sjukhus i onsdags. Där han han varit inlagd nästan en vecka med massor av provtagningar och undersökningar. Den stegvisa försämring av hälsan som jag sett under höst-vinter har alltså en förklaring. Nu vet vi orsaken och att det kan och kommer att åtgärdas framöver. Pressmeddelande har skickats ut av Regionförbundet och det hela innebär att min kollega i ksau i Borgholm Eddie Forsman får betydligt fler arbetsuppgifter under den närmaste tiden.
Ville bara passa på att tacka Sune o Stig som ställde upp och tog två sammanträden åt mig när jag prioriterade att finnas med på sjukhuset, tack till Anna-Karin på RO för backup.. ;-) skönt att veta att ni finns.. tack till alla andra som ställt upp och hjälpt till att göra det möjligt att jobba delvis på distans under några dagar och prioritera om livet när det känns nödvändigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar